Berlijn2015.reismee.nl

Aufwiedersehen Berlijn, hallo Nederland

Dat was het dan alweer, onze laatste dag in Berlijn.

Vandaag hebben we een fietstocht door de stad gemaakt. We zijn langs alle monumenten geweest die we eerder deze week ook al gezien hadden. Ook zijn we langs monumenten geweest die we nog niet gezien hadden.
Een slot in Charlottenburg met een hele grote tuin.
We hebben gefiets waar vroeger de Berlijnse muur heeft gelegen. Deze is aangegeven met stenen in de weg.
We zijn naar het KaDeWe geweest, het Kaufhaus des Westen. Een heel groot waren huis waar hele dure merken hun kleren verkopen.

's Avonds zijn we lekker italiaans gaan eten, vlak voordat we het vliegtuig weer instapten.

Om 7 uur werden we door een taxi opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Daar hebben we onze koffers ingeleverd en na een uurtje te hebben gewacht mochten we het vliegtuig instappen.

Het was een hele mooie reis. Ik heb veel geleerd en met alle andere juffen veel plezier gemaakt.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een beetje met mij mee te reizen!

Viel liebe Grüβe nu niet vanuit Berlijn van gewoon vanuit Nederland!